Türk Telekom Personeline Afet Farkındalık Eğitimi
300x250

Toplumda afet farkındalığının geliştirilmesi adına eğitim seferberliği 2022 yılında da devam ediyor. Afad Kütahya İl Müdürlüğü tarafından Türk Telekom A.Ş personeline Afet Farkındalık Eğitimi verildi.

Afetlerden önce alınması gereken tedbirler, afet anında yapılması gereken doğru davranış şekilleri ve afet sonrası için yapılması gereken planlamalar olmak üzere 3 temel başlık altında toplanan eğitimde, yapısal ve yapısal olmayan riskler, bunları azaltmanın yolları, afet öncesi buluşma alanlarının belirlenmesi, afetlerden sonraki ilk 72 saate hazırlıklı olmak için ihtiyaç malzemelerinden oluşan afet çantası hazırlamanın önemi, afet anında yapılması gereken doğru davranış şekilleri ve afet sonrası için alınması gereken tedbirler detaylı olarak ele alındı.

Türk Telekom A.Ş. Operasyon Merkezinde yapılan eğitimde ayrıca AFAD Gönüllülüğü ve AFAD Acil Mobil Uygulamasının da tanıtımı yapıldı.

728x90

0 Yorum

Henüz Yorum Yapılmamıştır.! İlk Yorum Yapan Siz Olun

Yorum Gönder

Lütfen tüm alanları doldurunuz!

Kütahya Nöbetçi Eczaneler

Anket

150x150
150x150

E-Bülten Aboneliği